MİMLENDİM:)

sevgili simon beni mimlemiş.Çok acemiyim valla kusura bakmayın:)


felsefem:Gözün ile değil yüreğin ile hüküm ver.

hayat:yaşanılası

çocukluk:özlenen yıllar:)

güneş:gün ışığı,mutluluk demek

gözler:hiç bişey saklamaz.

yıldızlar: çok uzaktalar ama bi o kadar yakın




güzellik:geçiçi

sevgi:o olmadan yaşayamam

aşk:herşey

müzik:fonda herzaman bir şarkı

dost:önemli olan kötü günde yanında olanını bulmak


para:ne onunla oluyor nede onsuz

zaman:geçiyor hızla

erkekler:hala çözemedim

savaş:istemiyorum kavrulan yürekler görmek

ağlamak:ota moka ağlamak

deniz:vazgeçilmezim



ayna:sana istesede yalan söyleyemez,olduğun gibi gösterir.

hayal:hayatı yaşanılır kılar

BENİM MİMLEDİKLERİM




4 yorum:



mimozayım dedi ki...

Canım benide mimlemişsin :) Mimi ben hazırladığım için ilk ben çözmüştüm. Döndü dolandı buldu beni :)) Yanıtladığın için teşekkürler..

prenses dedi ki...

aa gerçektenmi!çok hoşuma gitti severek cevapladım:))

Trendydolap dedi ki...

Prensescim beni de mimlemişsin teşekkür ederim :) ama yapmam gereken nedir bilmiyorum bende acemiyim :)

prenses dedi ki...

kelimelerin karşısına ilk aklına gelen şeyi yazıyosun canım ve sende 10 kişiyi mimliyosun:)
ben sadece blogumda yayınladım mimlediklerimi.başka bişey yapmak gerekiyomu bilemedim.aynen bende acemiyim daha:)